jueves, 31 de mayo de 2012

News 07. PASSANANT FOTO 2012


Passanant Foto
 
 
Passanant Foto2012 [News 07]
EL PREMI FOTOGRÀFIC RAMON ALOY DOTAT AMB 2.000 € 
Us recordem que l’equip de Passanant FOTO; per tal de fer més viable, fàcil, senzill, menys costós i a la vegada ampliar i obrir la participació als fotògrafs d’arreu; va decidir modificar i simplificar les bases de l’edició del Premi Fotogràfic RAMON ALOY 2012d’aquest any, la tercera.
En aquest edició hi ha dos opcions a l’hora de trametre les obres -han d’ésser inèdites i en un màxim de 3 fotografies per autor realitzades en qualsevol tècnica i on l’única condició és que una CREU ha de ser present a totes les fotografies- que optin al premi.
OPCIÓ 1. Trametre els arxius fotogràfics (resolució a 150 dpi, format JPG i a 1.200 píxels el costat més llarg de la fotografia) via correu electrònic a josepbou@josepbou.com indicant "Premi Fotogràfic RAMON ALOY". En els arxius fotogràfics, s’hi haurà de fer constar el títol amb el qual es presenten, i aquests s’acompanyaran d’un document adjunt on s’especificarà: el mateix títol o títols de les obres presentades; la tècnica; el lloc on han estat preses i el nom, cognoms, nucli de població on es resideix i el telèfon de l’autor.
OPCIÓ 2. Trametre els arxius gravats en un CD, a l’Ajuntament de Passanant i Belltall, indicant “Premi Fotogràfic RAMON ALOY”. Aquest CD no portarà la identificació de l’autor, però sí el títol o títols dels arxius fotogràfics que hi ha gravats, i anirà acompanyat d’un sobre tancat, en l’exterior del qual constarà el mateix títol o títols i contindrà el nom, cognoms, nucli de població on es resideix, l’adreça de correu electrònic i el telèfon de l’autor.
El termini de presentació de les fotografies finalitza a les 14,00 hores del dia 30 de juliol de 2012, sigui quina sigui l’opció escollida.
Les bases completes les podeu consultar AQUI.
Esperem la vostra participació. Salutacions.

Director – Creador Passanant FOTO
La fotografia que encapçala aquest correu electrònic és la guanyadora de l’edició 2011, on l’element d’obligada presència per a totes les fotografies que optaven al premi va ésser un mirall.
 
EL PREMIO FOTOGRÁFICO RAMON ALOY DOTADO CON  2.000 € 
Os recordamos que el equipo de Passanant FOTO; para hacer más viable, fácil, sencillo, menos costoso y a la vez ampliar y abrir la participación a todos los fotógrafos; decidió modificar y simplificar las bases de la edición del Premio Fotográfico RAMON ALOY 2012 de este año, la tercera.
En esta edición hay dos opciones para enviar las obras -han de ser inéditas y en un máximo de 3 fotografías por autor realizadas en cualquier técnica, donde la única condición es que una CRUZ debe estar presente en todas las fotografías- que opten al premio.
OPCIÓN 1. Enviar los archivos fotográficos (resolución a 150 dpi, formato JPG y a 1.200 píxeles el lado más grande de la fotografía) via correo electrónico a josepbou@josepbou.com   indicando "Premio Fotográfico RAMON ALOY”. En los archivos fotográficos, se tendrá que hacer constar un título con el que son presentados, y estos se acompañaran de un documento adjunto donde se especificará: el mismo título o títulos de las obras presentadas; la técnica; el lugar donde se han tomado y el nombre, apellido, población donde se reside y teléfono del autor.
OPCIÓN 2. Enviar los archivos grabados en un CD, al Ayuntamiento de Passanant y Belltall, indicando“Premio Fotográfico RAMON ALOY”. En el CD no habrá ninguna identificación del autor, pero si el título o títulos de los archivos que hay grabados, y éste irá acompañado de un sobre cerrado, en el exterior del cual constará el mismo título o títulos y contendrá el nombre, apellidos, población donde se reside, correo electrónico y  teléfono del autor.
El plazo de presentación de las fotografías finaliza a las 14,00 horas del día 30 de Julio de 2012, sea cual sea la opción escogida.
Las bases completes las podéis consultar AQUI.
Esperamos vuestra participación. Salutaciones.

Director – Creador Passanant FOTO
La fotografia que ilustra este correo electrónico es la ganadora de la edición 2011, donde el elemento de obligada presencia para todas las fotografías que optaban al premio fue un espejo.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario


BLANCA ORAA MOYUA

Archivo del blog